Jak už jsme zmínili na úvodní stránce věnované satelitním webům, hlavním důvodem pro váš nový satelit je přesvědčivost, důvěryhodnost, SEO efekt a ziskovost. Skvěle se také může hodit pro představení nového produktu nebo služby. Můžete na něm experimentovat, zobrazovat videa, komunikovat se zákazníky jako nezávislý blogger, apod. Možnosti je velké množství.
Důvěryhodnost a přesvědčivost
Satelit má větší prostor pro přesvědčení zákazníka ke koupi. Jelikož je často psán nezávislým člověkem, tak vzbuzuje také větší důvěryhodnost a můžete přes něj předávat nabyté zkušenosti s produktem / službou. Samozřejmě veskrze pozitivní!
Ziskovost
Microsites dosahují vysokých konverzních poměrů. Je to způsobeno právě větším prostorem pro přesvědčení návštěvníka o produktu a také tím, že satelit je vytvořen pro propagaci onoho jediného produktu! Je mu udělán na míru.
SEO efekt
Pomocí zpětných odkazů z vybranými klíčovými slovy má pozitivní SEO efekt. Po analýze klíčových slov jsou vybrány vhodné texty pro odkazy a ty pak odkazují na váš produkt nebo službu.
Další důvody v bodech
- Zvýšení prodejnosti produktu
- Zlepšení povědomí o produktu (více cenných informací)
- Přesvědčivost satelitu (proč koupit)
- Kvalitní zpětné odkazy ze satelitu na web klienta
- Více návštěvníků cílového webu (ze satelitů, ale také díky zpětným odkazům)
- Navenek se tváří satelit jako nezávislý web, takže je důvěryhodnější než stránka eshopu
- Satelit je napořád. Nemusí se platit opětovně a není časově omezený jako placený zpětný odkaz.
- Může být také vhodným prostorem pro zkoušení nových věcí.
- Dají se pomocí nich vytapetovat výsledky vyhledávání v Seznamu a Googlu.
Kontaktujte nás ohledně více informací nebo si rovnou objednejte satelit.